„Cudze chwalicie, swoje poznajecie” – prosta droga od rolnika do konsumenta
W dobie koronawirusa polscy rolnicy borykają z utrudnieniami związanymi ze bytem swoich towarów. Wychodząc naprzeciw tej sytuacji Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi we współpracy z oddziałami terenowymi doradztwa rolniczego realizuje kampanię informacyjną pod nazwą „Cudze chwalicie, swoje poznajcie”, która promuje polskiebazarek.pl.
Platforma ogłoszeniowa polskiebazarek.pl jest odpowiedzią na utrudnienia występujące w dobie koronawirusa z tradycyjnym sposobem sprzedaży produktów. Pomaga w nawiązywaniu bezpośrednich kontaktów pomiędzy rolnikami i producentami żywności a konsumentami. Jest realizacją polityki rynków rolnych i promocji bezpośredniego dostępu do żywności wysokiej jakości.
Dzięki możliwości bezpłatnego umieszczania ogłoszeń wytwórcy mogą łatwiej sprzedać swoje produkty, natomiast odbiory mają okazję zaopatrzyć się świeży towar z wiarygodnego źródła, w cenie, którą proponuje rolnik – nie ma marży pobieranej przez pośredników.
Red. J.R.